Jumaat, 20 April 2012

DIRK KUYT SASAR JARINGKAN GOL





DIRK KUYT SASAR JARINGKAN GOL...

Dirk Kuyt berharap reputasinya di Liverpool dalam menjaringkan gol pada perlawanan besar memberinya kelebihan untuk beraksi di final Piala FA bulan depan.
 
Pemain antarabangsa Belanda tersebut mungkin tidak terlalu prolifik dalam tempoh enam tahun di Anfield, namun dia menjaringkan gol pada kedua-dua final kelab sepanjang masa itu.
 
Gol lewatnya dalam final Liga juara-juara 2007 tidak cukup untuk menghalang AC Milan membalas dendam untuk kekalahan Istanbul mereka dua tahun sebelumnya.
 
Namun ledakan pada masa tambahan dalam final Piala Carling musim ini membantu membawa ke kejayaan penalti ke atas Cardiff.
 
Dan ketika Jordan Henderson diutamakan untuk separuh akhir hujung minggu lepas menentang Everton, Kuyt masih berharap dapat bermain dalam episod kemuncak.
 
Dia berkata, "Saya berbangga, selepas perlawanan akhir Liga Juara-Juara dan final Piala Carling, untuk kali ketiga saya dan Liverpool dalam final."
 
"Saya akan lakukan apa saja bagi memastikan bahawa di final ketiga, saya membuktikan nilai saya dengan gol."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit!!