Khamis, 12 April 2012

Bangang ibnu Tolol

Bangang ibnu Tolol

Sesetengah manusia di dunia ini tidak layak menjadi parents. Mereka seharusnya dikembirikan/dimandulkan sahaja kerana genetik bangang mereka tidak harus diteruskan! Di Los Angeles berlaku satu lagi kes yang melibatkan manusia yang tak layak untuk membiak. Carmen Paul (29) ditangkap dua hari lalu kerana mencampakkan anak beliau berusia 10 bulan keluar dari tingkap kereta. Bayi malang ini kini mengalami keretakan tengkorak dan pendarahan otak akibat kebangangan ibunya. Dalam laporan asal
media KTBS, Carmen mencampakkan anak beliau keluar daripada tingkap kereta kerana marahkan bapa si bayi. Instead of passing anak baik-baik Carmen melontar bayi ini keluar macam cara Malaysian baling sampah ketika memandu di jalan raya. Si bapa sempat menangkap bayi itu sebelum jatuh tetapi kepala bayi itu tetap melanggar bahagian besi pintu. Oleh sebab itulah kecederaan yang horrible ini berlaku Damn! Carmen kini ditahan pihak polis atas kesalahan kekejaman keatas juvana.

Soalan bonus......... adakah anda bersetuju sesetengah manusia di dunia ini harus dikembiri atau dimandulkan sahaja kerana tidak ada hope menjadi parents yang berguna? Haruskan hukuman mandul mandatori dilakukan atas pesalah yang mendera anak mereka?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit!!